Ta mig i kragen!


Kan inte nån komma hit och ta mig i kragen så jag får något gjort nån gång!
Har packat väskan . . . nästan, inte allt men en del . . . jaa, det är väl det jag gjort. Jo det förståss, jag har gjort i ordning en present till mormor och morfar också som dom ska få från "familjen" för att dom firat 40 årig bröllopsdag - that's it!


Simsalabim så var allt annat också klart! Eller . . . ?

Hade mycket hellre stannat uppe hos Högströms där det bjöds på fika som jag dessvärre var tvungen att tacka nej till på grund av detta speckade schema . . . hade varit betydligt mycket trevligare!

Och pappa;
Nej jag har inte glömt dig! Även om jag skulle vilja skulle det vara stört omöjligt då du stup i ett ringer och frågar om din julklapp är klar, vad den kostar, om det är något stort etc . . . skulle vara komplett omöjligt att glömma bort dig! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback