Svenska hjältar och Pelle bara sover.


Pelle sover, han är söt när han sover :) en sak som däremot inte är så sött är att han börjat snarka (!) rätt irritersamt emellanåt tycker jag, men oftast räcker det med att att puffa till honom lite så slutar han . . . för ett tag . . .

Igår efter att jag kommit hem och ätit lite traskade jag bort till trappuppgången här bredvid, hem till Elle alltså. Spelade lite kort med henne och Danne men avslutade detta då Matte kom och vägrade vara med. Pratade en hel massa och hade trevligt. Avslutade kvällen här hemma med en omgång Buzz, därefter blev det sängen med Pelle. Vaknade i morse (eller ja, idag snarare) av att pappa ringer och frågar vad vi gör. Ligger kvar ettt tag och drar oss, går upp och går bort mot Stationsvägen och Stärner. Pelle skulle kolla på någon dator som jävlades och jag följde med som sällskap. Dock var det inget problem med datorn så vi gick nästan llika fort som vi kommit. Stannade för vid Ica och handlade lite ingredienser till middagen som dagen till ära var tacos. Gjorde i ordning maten, åt och sen slocknade jag som ett ljus här i soffan. Vaknade lagom för att få se vem som blev Americas next top model (Hawa, eller vad hon hette), fel vinnare tyckte jag . . . som vanligt.

Nu sitter jag och gruvar mig för att gå ner till förrådet för att leta upp en sladd till skrivaren. Planen var att skriva ut lite bilder ikväll nu när jag äntligen har patroner till den lille rackaren :)



Wiiie, snart är det alla gånger julafton!
Söndag (23/12) klockan o7.oo är det planerat att färden mot Lyxele ska gå av stapeln :) Kommer att bli så skoj, men så jag kommer sakna Pelle!

Kommentarer
Postat av: Erika

Tyckte också att det var fel att Hawa vann. Dock var det inte Americas next top model, utan Top model STHLM ;)

2007-12-17 @ 23:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback