Seg som kola!


När jag kom hem från jobbet idag lade jag mig direkt i sängen, låg och läste lite bloggar etc men somnade tillslut ifrån det hela. Vaknade av att telefonen ringde och tänkte ett tag att jag kanske skulle ta och gå upp, dock var jag för seg för detta så jag låg kvar ett tag till - detta medförde att jag somnade igen och sov till halv sju :/

Ligger fortfarande kvar i sängen och inväntar systers ankomst :) var evigheters evighet sen jag pratade med den människan så vi lär nog ska döda ett par timmar med tjejsnack skulle jag tro :)

I morgon bär det av till Rätan, nio sa Pelle att jag skulle vara klar . . . ska nog inte vara några problem för mig men jag betvivlar att han tar sig upp tills dess, haha, jaja, vi får la se hur det blir. Ska bli skönt att komma hem till Rätan lite, framförallt om det är bra skoterföre :D Även att den efterlängtade ridturen ska gå av stapeln, no turning back nu Pelle ;)


Idag har faktiskt lite utav gamla Ida varit i farten på jobbet igen ;) kanske var all den energi jag sparade när jag i två pass stod på enkelsidiga med Gulle . . . det är ju inte direkt sååå händelserikt och inte fan går det fort heller! Men men, gick ju de med.


Nä, ringa syster och fråga vart na håller hus kanske sen blir det Acb en sväng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback