Pizza buffé.


Åker inom en snar framtid till Åsarna för att avnjuta lite pizza buffé på Ski Center med familjen Högström. Ska bli mycket trevligt och gott! Samtalade med pappa för en stund sen och blev påmind om att Böle Byggservice (han och hans bröders företag) ikväll bjuder de anställda på julbord på Katrina - jag skulle också velat vare med . . . men det får bli när jag är chef för företaget alternativt när jag jobbar åt dom (om det nu nånsin kommer ske).

Pratade även med syster nyss som talade om att hon och Kristina är strandsatta i Östersund då bilen vägrar starta . . . usch vilket öde!

Nä nu måste jag ställa mig i ordning lite, framförallt smeta in ansiktet med något fett då det känns som det håller på att torka ut efter den varma duschen :/

Ikväll blir det nog annars enbart lugnt, tänkte fråga mor min om jag möjligtvis kunde få låna deras skrivare för att skriva ut lite bilder. Skulle ju va kul att fylla alla mina tomma ramar med något, hehe.

Puss och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback