Klappat och Klart!


Nu jeflar är alla klappar inhandlade, tog sin lilla tid men som sagt, nu är det klart!
Försov mig idag, var meningen att jag skulle åkt in till stan vid tio tiden . . . blev halv två :/ Aja, jag hann med det jag skulle hinna så det var väl egentligen ingen fara på taket men är det inte typiskt så säg?!

Var tänkt att handla lite åt mig själv också men orken infann sig liksom aldrig till att trängas bland alla dessa människor som liksom jag fått lön idag. Blev endast ett par trosor och en bh.

Nu tänkte jag dra igång med klappinslaget sen ska jag bara ligga i soffan och ta det lugnt. Jobb i morgon, 10-2 rätt lugnt men kände mig inte så sugen på att gå dit faktiskt. Nåja, brukar ju gå rätt fort när man väl kommer igång.


Klapparna var det ja . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback