Känner mig inte helt hundra . . .


Sen i söndags har jag haft halsont, både på insidan och "utsidan" . . . låter hel knäppt, jag vet, men så är fallet. Låg vaken till halv nio i morse för att då kunna ringa till hälsocentralen och boka en tid för provtagning. Väntade och väntade då det var många som ringde och när jag äntligen kom fram säger människan i andra änden att det inte är nån mening för mig att komma ner eftersom jag inte haft feber i minst tre dagar (som man måste haft för att ens få göra ett halsprov) - tack för den hjälpen!

Låg och drocg mig till klockan var närmare fem idag, ringde därefter en del samtal och kunde slutligen konstatera att Pelles julklapp är helt klar nu :D I ärlighetens namn måste det fan vara bland den bästa julklappen jag nånsin gett bort! N Ö J D !

Lagade tacopaj till middag idag, blev riktigt gott :) Måste nog tacka Sophie som inspirerade mig i natt då hon hade med sig det.

Nu funderar jag på att leta upp någon bra ljudbok att ladda ner, läste på Vanjas nogg att hon har lagt in det i mp3'n, skulle kanske inte vara så tokigt att ha med sig det på jobbet, jag som älskar böcker/ljudböcker! Tiden borde då gå fortare tycker man, framförallt om det är en spännande "bok".

Skepp och hoj!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack! Då ska ja dit å kolla imorn! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback