Kan inte sova . . .


Somnade vid halv tolv och vaknade igen klockan två . . . har sedan dess varit vaken :/ Jippie! Nu är klockan tjugo över fyra, tio minuter tills klockan ringer då med andra ord.

Har legat och funderat över julklapp till Pelle, jag får nästan panikångest över det här . . . shiiit! Men jag ska se till så det blir något alldeles extra, något som visar vad han betyder för mig - det är han värd min prins :)

Skönt att det är fredag idag, den här veckan har gått fort. Idag har jag inga direkta planer, umgås med syster lite kanske som kommer hem annars bara lugnt. I morgon är planen att åka skoter till Rätan, ska ringa till pappa idag och höra efter vad han tror om det . . . hoppas det går, skulle va skoj! Hur som helst, när vi tagit oss till Rätan hade jag på förslag att vi skulle sadla en varsin häst och bege oss ut på en tur, även åka och hälsa på farmor, det var alldeles för länge sen . . .

Nä om man kanske skulle gå upp och äta frukost, magen kurrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback