I stressens tecken.


Började dagen med att ligga kvar i sängen alldeles för länge. Men det var såå mysigt och så skönt att bara ligga och slappa, dessutom kommer jag ju inte få dela säng med Pelle på flera flera dagar jue ;(

Nåja, efter många om och men lyckades jag tillslut ta migg upp. Gick hem till mamma för att låna en bil och åkte därefter på bolaget för att hämta Pelle som varit där inne och shoppat lite :) Skjutsa hem alkoholen till mig och Pelle till sig. Tygaffärn nästa där jag mötte upp Emma och Karin som skulle byta en klocka. Brånan . . . Jävlades på med några bilder och min dator fick spatt :/ Mormor och morfar för god middag, Ica för inhandling av lite godsaker inför helgen och slutligen Klövervägen 1. Emma klippte Mackan och jag åkte tillbaka till Ica för att köpa hårfärg.

Känns som att jag har flängt fram och tillbaka hela dagen utan att få något särskilt gjort . . . jag som har tusen saker som måste göras! Packa, fixa de sista julklapparna, färga håret, plocka ihop lite här . . . + att jag även ska gå upp till svärmor/far med en liten julklapp.
Jag drar slutsatsen att det nog inte kommer att bli så vidare värst mycket sömn för min del i natt, men det är jag ju i och för sig van vid.

Nä, julklapp till N och L . . . sen resten.

GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: pappa

du har väl inte glömt mig ??????

2007-12-22 @ 20:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback