Åh så segt.


Pizzan igår var mycket god och sällskapet var mycket trevligt :)
Åter i Svensta igen gick jag och Pelle ner till mig och gjorde ingenting, eller ja, Pelle donade med mamma och Bengts dator och jag läste lite för att sedan somna . . . Vid ett tiden begav vi oss till sängen där Pelle somnade omedelbart och jag löste lite sudoku i hopp om att bli trött . . . vilket inte inträffade. Låg och vände och vred på mig i flera flera timmar och när klockan var närmare halv sex kunde jag äntligen somna. Måste fan skaffa fram några piller för det här alltså, det är ju en ren pina att inte kunna somna!

Pelle har åkt med Roger till stan för att inhandla lite klappar - spännande ;) och jag i min tur ligger kvar i sängen än. Dock ska jag väl gå upp och ställa mig i ordning för att sedan åka till Rätan (om jag har någon bil vill säga).

Ikväll vette tusan vad som händer, får se om jag blir kvar nere i södern eller om jag åker hem.

Nämen om man kanske skulle få i sig lite frukost och på sig lite kläder och makeup . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback