Typiskt, så typiskt!


Första arbetsdagen idag efter en fyra veckors lång semester . . . var peppad i morse när jag vaknade och tyckte faktiskt att det skulle bli skoj att gå på jobbet, ändrade mig dock rätt snabbt. Tiden måste bitvis ha stått stilla idag (luften med för den delen), har gått så fruktansvärt långsamt, usch! Tack och lov blev klockan tillslut två och vi fick gå hem. Jag ringde Elle och frågade om vi inte skulle pallra oss iväg till båthamn, jodå hon var på. Beställde pizza som vi tog med och smaskade i oss när vi kom fram. Har för övrtigt varit riktigt varmt ute idag, underbart, men till och med jag som är en soldyrkare av högsta rang tyckte stundvis att det blev för varmt . . . Roligt att det fina vädret kommer nu när man börjat jobba igen, typiskt!

Nu ikväll har jag varit i båthamn en sväng till, denna gång med Pelle. Han åt pizza och jag njöt av att bara vara ute, så underbart! Efter att P ätit färdigt tog vi oss en tur runt berget och därefter hem till Svensta igen. Gick bort till Svemarks för att hämta Pelles cykel och blev kvar ett tag pratandes med Anders, trevligt.

Är nu hemma och ska faktiskt gå och lägga mig, är riktigt trött så det ska bli skönt att krypa ner.

Helgen i Rätan var bra, riktigt bra. Skönt att vara hemma emellanåt faktiskt! Då kan man dessutom passa på att tvätta - allt för att slippa äckel tvättstugan! :P Blir nog kanske en sväng neråt södern även denna helg tror jag, vill ut och rida, var så underbart att göra det i fredags och Karibeln "Kalle" är ju en helt fantastisk häst! Tordes till och med rida barbacka på honom trots att jag inte gjort det på flera flera år . . . skoj var det och jag satt som i en fåtölj.


Nä, godnatt!


image101

"Min" fina Karibeln - En riktig stjärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback