Rubrik.


Ännu en dag börjar lida mot sitt slut, dock är det några timmar kvar innan det är dags för sängen. Dessa skall jag spendera bland annat i Vigge, ska åka dit nu halv sju på Tupperwear party, brukar vara skoj, om inte annat så brukar det jämt finnas gott fika :P Sen nära "partyt" är slut ska jag cykla hem - det kan bli intressant att se hur det går. För att tillsist avsluta kvällen med att göra en ugnspannkaka. Sov lite väl länge nu på eftermiddagen så det får bli en sen middag ikväll . . .

Gått rätt bra att jobba idag, dagen har flutit på i rätt okej tempo och jag har inte klagat särskilt mycket :) Ett plus till mig! Pratade en del med Tommy Jönsson om resor (som vanligt) oh, jag blir så sugen. När man pratar med honom om framtiden och resor mm låter allt så enkelt, tänk om det kunde vara så i verkligheten också . . . Samtalen idag handlade främst om att åka till Norge och jobba och därefter sticka ut på en lång resa, 3-6 månader, med Pelle såklart. Tänk om han skulle vilja följa med mig på en sådan tripp, ååh så underbart det skulle vara! Jaja, framtiden får utvisa vad som händer, tills vidare ska jag bara vara kär!


Nä nu ska jag knata mig bort till mamma jag, måste leta fram ett cykeltställ så vi kan ta med oss fordonet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback