Rätan.


Snart, mycket snart beger jag mig ner mot södern, närmare bestämt Rätan och la familia :) Ska bli skoj! Dock måste jag ringa och fråga om någon snäll själ möjligtvis kanske kan komma och hämta mig . . . att jag måste skaffa mig en bil är numera ett faktum!

Är nyss hemkommen från cafét där jag och sweet varit och fikat lite, gott gott.

I morgon blir det nog Hede en sväng skulle jag tro för att kika på flygplan . . . flygets dag eller vad det hette samt att The Relatives ska spela :D Efter det bjuder farfar på mat på Värdshuset, han fyller år, grattis grattis!

Nä nu ska jag ringa Emma och höra om hon kanske kan komma och hämta mig, skulle ju vara som lite snällt de :)

Kommentarer
Postat av: pappa

inte en dag för tidigt !!
tjo

2007-08-03 @ 15:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback