På språng!


Igår gjorde jag tacopaj som jag och gullet smaskade i oss till middag, rätt nöjd faktiskt, blev gott gott gott :) Efter det satt vi bara och kikade på tv, eller jag tittade på tv och Pelle satt och läste om nåt dataspel . . . trots det var det mysigt, mysigt att bara ha honom här. Tankade ner några filmer också, bland andra Drömkåken och Livet från den ljusa sida - nöjd!

Idag har vi legat . . . ja ända tills nu för bara ett litet tag sen :/ Men det har varit skönt och behövligt! Bestämde oss för att åka till Tossåsen och hälsa på en sväng så vi ska snart åka dit :)

Åker till Rätan i morgon eller idag efter att jag kommit hem från Tossåses.


Har kollat upp lite mer om Norge nu, jag vill och jag ska! Nu hoppas jag bara av hela mitt hjärta att Pelle vill följa med, vet inte om jag skulle klara mig utan honom flera veckor . . .

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback