Månadsbudget.


Har idag försökt mig på att göra en "månadsbudget", eller jag har i alla fall skrivit ner mina fasta månadsutgifter . . . Det var när jag gjorde det som jag insåg att det kanske ändå inte skulle bli så mycket pengar att lägga undan även om jag flyttade till Rätan (?) I och för sig kommer jag inte att bo där på heltid utan kommer även att spendera viss tid hemma hos mamma (förhoppningsvis även Pelle) och det i sin tur kommer att resultera i lägre bensinförbrukning. Hum, tror jag behöver lite hjälp med det här, Pelle kanske känner sig manad :) Hur som helst ska en förändring med min boendesituation ske - helst av allt i hela världen hade jag ju sett mig och Pelle bli sambos men det får vänta tills båda känner samma sak, tills vidare ska jag gå bakåt i tiden och sjunka fem år i ålder . . . flytta hem alltså . . . om inget annat händer vill säga.

Vad fan ska jag göra nu då? Finns absolut ingen man kan umgås med i denna by, ja ingen förutom mamma med familj och Pelle . . . tråååååkigt, skulle ju inte skada om det vore nån fler!

Inför helgen har jag ingen aning om vad som händer och sker . . . vet inte om jag vill gå på Älghelga eller om jag bara ska vara hemma, hum. Det jag alldra helst skulle vilja är att åka till stan med Pelle, bara ta det lugnt och kanske dricka något alkoholhaltigt, skulle vara fiiint de :) Ja, tiden får utvisa vad som komma skall.


Tills vidare, Pelle - the one and fucking only!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback