Jag ber om ursäkt.


Igår hände en rätt pinsam sak . . . den pinsamma saken medför att jag måste be om ursäkt, eller i alla fall säga att jag haft fel - och det vet vi ju alla hur svårt det kan vara. Hur som helst, jag hade just ätit middag och blev i vanlig ordning ruskigt trött, funderade på om jag kanske skulle sova en sväng men avstyrde snabbt de tankarna, va faan ska jag sova nu och inget i natt, nej tack! Bestämde mig istället för att gå och sola, det var ju länge sen och av vädret att döma så blir man inte brun genom att bara vara ute, sagt och gjort. Jag bytte om lite snabbt, letade fram en solpolett och knatade iväg. Ruskigt skönt var det vill jag lova, men de nya rören gjorde så jag med nöd och näppe kunde ligga hela tiden ut så att säga. När mina tjugo minuters kvalitetstid var över klädde jag på mig igen och gick hemåt. På vägen hem gick jag förbi alla postlådor som hör till lägenhetshuset där jag bor, tittade irriterat på lådan längst ut där det fortfarande stod "A Larsson" (till saken hör att samma namn står på min ytterdörr också). Spydde lite mer galla över Bergs Hyreshus för att de fortfarande inte bytt till mitt namn på min låda. Följde postlådslängan läsandes namnen på lådorna men stannade plötsligt upp när jag ser ett välbekant "I Norling" - MITT NAMN!? Kikade ner i lådan och ser att den är överfull - min efterlängtade post! Dock tänker jag inte ta på mig hela skulden själv, jag menar det låter ju ganska rimligt i mina öron att min postlåda ska bära samma namn som min dörr, eller? Jaja, nu är den i alla fall återfunnen och alla räkningar är betalada.

Jag och Emma var i Brånan och hälsade på igår kväll, dock hade barnen gått och lagt sig så det blev bara "vuxenprat" men det var riktigt trevligt, kom hem vid halv tolv/tolv. Lämnade tillbaka bilen hemma hos mamma och Bengt och gick därefter upp till Pelle som satt och grejade på med sin dator. Stannade hos honom några timmar men blev tillslut trött och gick hem. Kikade på S.O.S när jag gått och lagt mig, somnade desvärre rätt omgående. Får göra ett nytt försök ikväll igen, denna gång hoppas jag att P vill joina mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback