Höst i Svenstavik.


Äntligen, min kanske absoluta favorit årstid har nu lite smått börjat göra sig påmind - hösten. Tycker att det är så mysigt med alla löv som skiftar i så många fina färger, mörkret som infinner sig på kvällarna, till och med att det bärjar bli lite kallare är mysigt. Då kan man kura ihop sig i nån mysig tröja :) Dock är inte allt bra (kan det nånsin vara det?) regnet, detta förbannade jävla regn . . . det förstör många dagar, tyvärr.

I natt är det sista arbetsdagen, sista natten på nån vecka nu, skönt det ska bli! Den här veckan har varit hemsk, jag har varit så trött och less på det mesta samt att jag haft en hemsk magknip i princip varje natt :/ Ska bli skönt med lite helg nu, lång helg dessutom :) Jag och Pelle funderar på att åka upp till Tossåsen, skulle vara så underbart mysigt! Dock är inget bestämt än eftersom min mormor och morfar aldrig kan säga om dom ska upp eller inte, ska ringa och fråga i morgon igen . . . Var förresten där nu i eftermiddags och hälsade på lite med mamma, Bengt och Wille. Var riktigt trevligt faktiskt, satt och pratade och fikade - just like old times :)


Undrar just vad jag ska fördriva tiden med i två timmar till, finns ju fan ingenting att göra jue :/ Kika efter nån resa kanske . . .

Förresten ska påbörja en ny grej i mitt liv - sluta slösa / börja spara! Ska i fortsättningen lägga undan minst 4000 kr av lönen (eller så mycket som tillåts). Kan ju vara bra att ha lite undanstoppat, framförallt eftersom jag vill ut och resa.

Nä, nu ska jag fika och kika på tv.

Kommentarer
Postat av: ebba

Jag älskar verkligen hösten. Fast samtidigt är det lätt att få ångest..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback