Grattis!


Men grattis Bergs Hyreshus, you made it again!
När jag flyttade från min gamla lägenhet, den som jag och Sophie delade, gjorde jag en adressändring. Allt gick fint, jag fick papper från Adressandring.se som jag skulle skriva på och sedan bara lägga på låda, det var alltså för att godkänna uppgifterna.
Dock var jag lite seg med att skicka iväg dessa papper men trodde ju i mitt stilla sinne att posten skulle fortsätta att komma till min gamla adress (det har den gjort förr när jag bytt adress), det gjorde den dessvärre inte. Förra tisdagen skickade jag iväg papprena och tänkte att senast fredag har jag min post . . . mmm, ellerhur! Jag har inte fått en endaste räkning denna månad. Har varit på posten två gånger och frågat om det kan ligga där men dom säger att dom nog skickat tillbaka den till avsändaren eftersom det inte fanns någon brevlåda att lägga posten i.
Så nu till gratulationerna åt Bergs Hyreshus!
Grattis till er som inte satt upp något namn på min brevlåda - det har resulterat i att min post är borta med vinden!
Tack tack tack !

Sitter nu och ringer runt till alla ställen som jag vanligtvis får räkningar ifrån . . . hoppas jag inte missar nån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback