Grand Danois.


Läste på Felicias blogg att Louise köpt en hundvalp, en
Grand Danois (!!) En sån hund har jag i hela mitt liv suktat efter, lagomt avundsjuk man är då . . . Har suttit och kikat på blocket efter sånna nu och jodå, det finns en hel del dock ska jag nog vänta ett tag innan jag drar på mig ett sådant ansvar.

Har just ätit färdigt min frukost som idag bestod av Mannagrynsgröt som jag har längtat, gott var det och mätt blev jag.

Nu ska jag ställa mig i ordning för jobbet som börjar klockan två, usch dessa eftermiddagsveckor tycker jag inte om, eller det är ju skönt med sovmorgon men man hinner ju knappt göra nåt om dagarna. Tex. skulle ju jag vilja åka till Rätan och rida . . . ja, kanske hinner klämma in det också, vi får hoppas på det.

I morgon ska syster färga håret på mig . . . igen . . . dock ska det bli brunt den här gången. Är less på det blonda nu, man måste ju hålla på å färga det hela tiden för att det ska se bra ut och det i sin tur resulterar i att håret slits något oerhört! Så i morgon är jag samma gamla vanliga Ida igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback