För mitt eget välmående . . .


Jag, mamma och Maud har varit i Åsarna en sväng nu ikväll. Åsa Sved hade utförsäljning på sina smycken och givetvis var jag bara tvungen att åka dit och kika lite . . . på gott och ont . . . Hittade en massa fint men bestämde mig för tre halsband, detta kalas gick loss på 565 kr, ajajaj, sved i plånboken vill jag lova men jag gör det ju för mitt eget välmående och då måste det väl vara tillåtet, eller?

Jobbat idag igen, vill inte mer nu . . . vill vara ledig. Jaja, bara att bita ihop men ack så svårt det är. Dessutom ska jag sluta klaga så in i norden, kan tänka mig att det är ganska lessamt att lyssna på allt mitt klagande hela tiden.

Efter jobbet blev det en tur till Berg - båthamn med Pelle. Hade med oss sallad som vi mumsade i oss. Mamma, Bengt och pojkarna kom också, mysigt. Wille gjorde ett tappert försök till att få mig och Pelle att bada, utan vidare resultat dock, var lite för kallt i vattnet för att jag skulle våga mig ner. Hade det betydligt mycket bättre på filten tillsammans med Pelle, otroligt härligt att ligga där med honom och bara njuta av värmen och livet i största allmänhet :D


Nä, Högströms nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback