Farbror Mats.


En av mina farbröder ringde nyss, Mats närmare bestämt. Frågade om det var mig han mött i stan alldeles nyss, nej, tyvärr nej, jag är i Svenstavik :/ Han höll på att flytta in saker till min kusins lägenhet efetrsom han börjar skolan snart (är det nästa vecka?). Herregud att dom blivit så stora att dom ska börja på gymnasiet nu, ojojoj.

Vad har jag själv gjort de senaste dagarna . . . hum . . . jobbat . . . inget mer, som vanligt. Var i och för sig in till stan en snabbis igår med Pelle, passade då på att lämna in 4 par skor hos skomakaren, för omklackning etc. Hade ju förhoppningar om att de då skulle hinna bli klar tills på lördag men icke, nej nästa torsdag trodde han. Jaja, den som väntar på nåt gott, och väntat har jag alla gånger gjort, eller snarare, förträngt har jag alla gånger gjort så nåt av dom där paren har nog stått oanvända på nästan ett helt år pga. en klack för lite eller dylikt.

Längtar som en tok till lördag nu i alla fall, ska bli så otroligt roligt att träffa alla som man inte träffar så ofta :) Måste se till att börja vara med i Rätan! Dessutom ska jag försöka ta med mig Kalle på en liten sväng också, själv, får se hur det går, jag tro (eller jag försöker intala mig) att det kommer att gå kanoners . . . men vi får väl se, ska inte ropa hej än.

Snart dags att pallra sig på jobbet, oh my, jag vill inte! Nåja, inte mycket kvar av den här veckan nu, dessutom är det ju löning i morgon, det underlättar ju en del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback