Det finns dom som har det värre.


Är nyss hemkommen från jobbet, eftermiddags passen är nog ändå bäst . . . tiden går faktiskt fortast, vilket är bra :) Hur som helst, nu när jag kom hem satte jag på tv'n och blev påmind om dokumentären jag läste om tidigare idag "Hårig och stolt", rubriken talar för sig själv tycker jag men för er med inte lika livlig fantasi som mig kan jag förklara. Dokumentären handlar om en stand up-komiker vid namn Shazia Mirza som är övertygad om att hon är den hårigaste kvinnan i Storbritannien . . . Kan ni tjejer som läser tänka er något hemskare än att måste raka er på fler ställen än "de vanliga", typ ansiktet och dylikt? Det skulle vara en mardröm för mig i alla fall, usch och fy! Jag tycker verkligen synd om dessa kvinnor som har en överdriven hårväxt, det kan inte vara roligt. Nyss satt dom och funderade över att framställa något som hyllade kvinnans kroppshår, yack! Har alltid och kommer alltid att ha föbi för hår, det går bra till en viss gräns men inte fan tycker jag att det är fräscht inte!

Kommentarer
Postat av: Marina

Hur går det för dig med Norge?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback