Curriculum Vitae.


Har börjat på med ett CV nu . . . det är fan inte det lättaste vill jag lova . . . konstigt nog eftersom det handlar om en själv, vad man gjort, pluggat osv osv. Ja, lär väl bli klar tillslut antar jag (med Pelles hjälp). Skulle ju inte vara helt fel med ett nytt jobb faktiskt, underbart skulle det vara! Framförallt om det är ett jobb där man får bära "vanliga" kläder, mina kläder och träffa folk!

Dagen på Acb har gått fort och ingen är lyckligare än jag för det.

Jag och Pelle har fikat mackor med köttbullar och rödbetssallad på och det ni mina vänner gick inte av för hackor! Fikade det och tittade på King Arthur, dock somnade både jag och Pelle så jag vred tillslut av den, får fortsätta nån annan dag.

På lördag blir det jobb, Stefan frågade idag och efter en liten stunds betänketid svarade jag ja. Har ju ändå inget bättre för mig så jag kan lika gäran jobba . . . tragiskt det låter :/ I morgon klockan 18.oo ska The Relatives spela här i Svenstavik, ska bli skoj att se dom igen :)

Nä nu ska jag färdigställa mitt cv och därefter ringa några samtal för att avsluta med att väcka Pelle och introducera honom i hårfärgningen som ska ske ikväll . . . haha, Pelle ska färga mitt hår :) Jag är dock lugn som en filbunke, killar brukar över lag vara noggrannare än vad tjejer är så det ska nog gå bra. Dessutom är det bara brunt (en färg) och då är det ju fan nästintill omöjligt att misslyckas!


Just det ja, Emma, Kristina och Marielle är nu i Bulgarien och jag är måttligt avundsjuk vill jag lova!! Bara för det tänker jag lägga allt jag sagt att jag ska göra nu åt sidan för att istället spendera lite tid med att leta efter en resa. Pelle röstar för Mallorca och det tycker jag låter som ett bra förslag men då vill jag stanna i 1o dagar (!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback