Vad var det jag sa!?


Fy fanken! Det snöar ute, och av himlen att döma ser det inte ut som det tänker sluta de närmsta dygnen (?), Faan! I och för sig har jag sagt ganska många gånger att det minst kommer att snöa en gång till innan det blir sommar, och se så rätt jag hade . . . tyvärr :/ Jag som senast inatt sa att nu vet man att somarn är här eftersom de satt upp 110 skyltarna efter vägarna, hur blir det nu då, ska dom ta ner dom igen?

McDonalds igår kväll efter jobbet, välförtjänt må jag säga ;P Jag flirtade lite med Danne som snällt lånade ut sin bil till mig och Pelle. Så när klockan var 22 gick jag runt till folket (Elle, Sophie, Anna och Danne) och tog upp beställningar sen brummade vi iväg. Ett stoppp hemma hos Emma och Kristina för att syna deras nya soffa (riktigt fin trots klösmärkena efter katten) och därefter Raggarn och tillsist Donken :D Chicken Tasty och Chili Cheese Tops, mumma de!

Limpan och Lennart var nyss här och hämtade Limpans tv som stått här och "skräpat" sen i december, äntligen!

Idag ska jag och Sophie köpa biljetter till forum (jo ni hörde rätt, Sophie ska med, hon har äntligen tagit sitt förnuft till fånga, haha). Ska bli så skoj så skoj! Måste bara hitta en värdig förfest att vistas på, men det ska väl inte behöva vara så svårt kan jag tro, eller?

Nästa vecka kommer att innehålla många roliga saker, först den 26 . . . vad det är tänker jag inte riktigt säga än, ni får veta när det är gjort ;P sen nästa helg ska jag och Sophie ha tjejhelg i Sundsvall, ska bli sååå roligt! En massa shopping och mys med min kära lilla Sophie <3 Elle och co drar till Umeå och lyxar på hotell och jag och Sophie till Sundsvall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback