Storm på Jorm.


Men herrejävlar vad det stormar och har sig, fint till den kommande påskhelgen de . . . NOT!
Åh, blir så less, det har ju varit så fint väder nu ett tag, när man jobbat alltså, nu när man ska vara ledig då jävlar ska det storma och ha sig, är det inte typiskt så säg?!
Fast storm eller inte, skoj ska jag ha och därmed basta! Hoppas bara att man i alla fall kan åka lite skoter.

Vet inte ritkigt hur jag ska lägga upp den här dagen, packning, fixa skjuts etc etc. hum.
Kanske ska börja med att äta lite och därefter knalla bort till mamma en sväng.
Sen kanske man skulle ha varit på bolage en sväng till också, eller? Hum, njaa, nä fan det får räcka!


Ikväll blir det Klövsjö-Katrina alla gånger, får se hur det blir med Afterskin idag, kanske hoppar den.
Sen i morgon är Katrina ett givet kort (för mig i alla fall) kussarna ska nämligen spela där, The Relatives - SKOJ!
Kommer nog bli drag de :)
Vill faan börja dricka lite nu jag men vet inte om jag kan, kanske slutar med att jag måste köra till Rätan också, vet ju aldrig . . .

Tänker på dig - du är underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback