She's so high.


Nyss hemkommen från Rätan, var dit en sväng och lämnade lite saker samt visade av mitt nytillskott i tatueringsväg, dom blev nog lite schockade över mitt val av motiv men jag tror nog ändå att dom tyckte att dom var fina, Emma gjorde det i alla fall :)

Nu ska jag slänga mig i duschen och efter det har jag bestämt mig för att verkligen lägga ner hela min själ i "iordningsställandet", måla naglarna, raka benen . . . you name it . . . allt som är fint men som man liksom aldrig känner att man orkar eller hinner med. Sen bär det av till staden med min fina Pelle, äta mongoliskt och gå på bio är planen, ska bli riktigt mysigt - me like alot!

På måndag är det Rätan som gäller, middag hos Micke och Erika med Elle och Sophie. Hoppas innerligt att Pelle vill följa med samt det vore skoj om även David och Danne styrde kosan dit. Då kan vi snacka parmiddag :P Kankse borde bunkra upp med lite sällskapsspel också då, är ju aldrig helt fel, haha, Ida lekledare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback