Segemyr in my heart!


Kikar runt lite på Tradera samtidigt som jag växelkollar på Co Segemyr, haha fan va bra det är!
"Min bultande kanelstång vajade som masten på ett regalskepp" haha!

Jag och Sophie kockade tjockpannkaka idag och när vi ändå var igång med kockandet slängde vi ihop en muffinsats, blåbär/hallon muffins - mumma, dock ser dom lite mystiska ut i färgen, lite grådassiga sådär . . .
Kikat poå hockey ikväll igen, inte för att jag var så aktiv i mitt tittande men ändå. MoDo spelade mot Jönköping (?) men förlorade dessvärre . . . dock gjorde inte det mig så mycket, jag hade trevligt med roligt folk och många olika slags onyttigheter :) Elle sötis kom under kvällen upp med ett varsitt påskägg till mig och Sophie - taaaack!
Godis, varmakoppen och färg att måla ägg med, haha, Elle hon kan hon :P

I morgon är det äntligen torsdag, och det vet vi alla vad det betyder, SKOOOOOJ!
Jag, Elle och Sophie ska minsan göra Klövsjö ösäkert, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback