Nu är han dum igen . . .


Okej, han kanske inte är dum bara lite smådryg...eller?
En sak som jag vet inte bara va LITE smådryg utan väldigt mycket det var natten som var! Usch!
Var tvungen att bege mig hemåt vid halv fem för då tyade jag verkligen inget mera, det var jag värd, att gå hem alltså :)

Var i staden igår, och hittade givetvis en massa saker som jag egentligen inte behöver men som jag bara var tvungen att köpa för att liksom ;P Sen är det ju som vanligt, man hittar en hel hop av kläder, skor, smink och smycken när man har som minst med pengar - WHY!? Fick i alla fall med mig ett par shorts, två linnen, en t-shirt, ett diadem, en mascara och en scarf hem :D Kommer att klä mig så fint så den kommande helgen!
Ojojoj, kommer att bli så skoj!
En massa stjärt skak med flickorna samt en hel hop av alkoholisch och skoteråkning (om nu vädret tillåter . . . ) kan det om möjligt bli bättre? N E J N E J N E J ! !

Nu ska jag vara liiiiite social med han här bredvid, men som sagt bara liiiiite :)
Han, Pelle, är för övrigt oerhört fin! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback