Nä men vi tar en till va?!

*Hur många resväskor äger du?
- En ska dock utöka det med minst en till, en större skulle inte vara helt fel . . . kommer aldrig lära mig packa rätt. 
*Använder du flip flops även när det är kallt ute?
- Är det sommar är flip flops ett måste - i ur och skur!
*Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
- Jag verkligen älskar att vara med på bilder så jag föredrar nog att posa framför kameran, haha.
*Vilken var den senaste filmen du såg?
- Göta Kanal - Kanalkampen, blev lite besviken dock :/
*Har någon av dina vänner barn?
- Japp.
*Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
- Skulle nog bli en sistaminuten på studs! 
*Använder du huvtröjor?
- Oh ja!
*Vem var den senaste som ringde dig?
- Min kära vän Danne.
*Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
- Säkerligen, känns bra att vara en omtalad person, haha! 
*Tittade du på tecknat när du var liten?
- När jag var liten!? Nu då, tecknat kommer föralltid ha en speciell plats i mitt hjärta :)
*Vilken film kan du alla replikerna till?
- Sällskapsresan ett och Karlsson på taket.
*Kan du kasta macka?
- Ibland, om stenen är en perfekt mack-kastar-sten kan nog alla de.
*Vem har du med på bion?
- Pelle, skulle vara mysigt!
*Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
- Hum, beror kanske lite på vad tatueringarna föreställer . . . men jo, jag skulle nog kunna dejta någon med många tatueringar, va faan, man går ju ändå inte bara på utseende, eller?
*Har du en blogg?
- Jajemen, and i love it!
*Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
- Om jag skulle bli attraherad av någon skulle jag nog inte finna honom oattraktiv, inte just då iaf.
*När sov du senast på golvet?
- Brukar försöka roffa åt mig en sängplats :)
*Äter du frukost dagligen?
- Japp, älska frukost, bästa målet på hela dagen!
*Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
- Beror lite på, om det är "grova" stavfel stör jag mig fruktansvärt mycket, samt om jag läser något där "författaren" i fråga verkligen inte kan bygga en mening på rätt sätt!
*Tror du att gud är en man eller kvinna?
- Skulle vilja säga kvinna men jag tror nog att han var en man . . . konstigt nog ;P
*Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
- Över lag kommer jag nog bättre överens med killar, det är liksom jag och grabbarna + Elle och Sophie såklart!
*Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
- A l d r i g !
*Skulle du säga att du är trendig?
- Mjodå, vissa dagar i alla fall, haha. 
*Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
- Personligen tycker jag att det är helt okej.
*Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
- Hum, inte en blekaste faktiskt . . .
*Vad har du på dig?
- Trosor, sidenkallingar och en stooor t-shirt - bakisstassen ;)
*Vad var den senaste musik du lyssnade på?
- Sophies skitmusik . . . :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback