Message in a bottle

Ligger här i min ensamhet nu, för bara cirka en minut sen var lägenheten belamrad med en massa personer, eller ja, fyra stycken till i alla fall, Anders, Elle, Sophie och Anna, men dom gick just på jobbet och kvar blev jag :/
Undrar vad jag ska göra då?
Har ätit frukost och hämtat posten, kanske ska gå upp och klä på mig då . . .

Natten på acb var inte det minsta lilla rolig, till en början gick det väl an men sen . . . usch! samt att jag fick en fruktansvärd magvärk så jag var tvungen att gå hem vid tre.
Önskar nu mer än någonting annat att det här ska bli bra, önskar att du ska tro mig!
Men men . . . måste väl helt enkelt vänta och se vad som händer, jippie, jag som älskar att vänta (inte)!

Idag fyller min mor och moster 40 år - Grattis grattis!
Ska gå dit lite senare idag och äta tårta :)


Pelle, jag tycker verkligen om dig, hur mycket som helst!


image18

Fiiinast och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback