Jag har bla bla:at sex


Men vad seg jag blivit med uppdateringarna här . . . ska det bli ändring på, i promise :)

Jobbar kväll den här veckan, brukar vanligtvis inte vara någon favorit, men gosh vad fort tiden har gått, både gårdagen och dagen/kvällen har rusat förbi, det tackar vi för - taack! Har dock inte gått nå bra idag, pallar har fastnat, paket har kört ihop sig i förslutaren, limmningarna har varit måååånga . . . ja, you name it! Dock har jag inte varit sur, inte förbannad eller less, nejdå, jag har helt enkelt accepterat läget och försökt göra det bästa av det. Kan ha lite att göra med ögongodiset som far omkring i den livsfarliga (?!) trucken ;) att titta på honom gör mig glad!

Påbörjade för övrigt mitt nya liv idag, cyklade runt Ok, okeeej, det kanske inte är så långt men det är ju bättre än ingenting eller hur? Och jag vill lova att det var jobbigt, ooooja! Ska försöka ta mig iväg i morgon med, samt att jag skulle ha hunnit med en solning i morgon också, kan bli lite tight om tid.

Forum på lördag, ska bli skoj! Hoppas bara att Sophie (helst också Elle) tar sitt förnuft till fånga och följer med, skulle vara kul kul kul! Ragge som chaufför och allt ;P

Nä nu ska jag vara lite social med SÖT som just kommit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback