En dag att minnas!


Min dag, ni vet den som inföll en onsdag detta år, 28 mars närmare bestämt är en av de bästa dagarna i mitt liv! Hade så otroligt roligt, och det bästa av allt var att mina underbara var med mig! ;D
Var ju som sagt inne hos Emma och Kristina, sminkade oss, lyssnade på musik, pratade etc. blev därefter hämtade av Danne och Chrsister som körde in oss till staden, jag, Danne, Emma och Sophie hoppas av utanför Simon & Viktor där det blev middag - underbart gott, åt fick med pressed potatis.
Efter middagen var det dags att vandra vidare, O'learys var nästa stopp, på vägen dit fick jag höra om vad jag hade att vänta mig under kvällen och vad jag var tvungen att göra för att kunna titulera mig som tjugo åring, dessa fyra saker var följande:

1. Enbart dricka med vänster hand under kvällen - Klarade
2. Klättra upp i ett träd
3. Bli bjuden i garderoben när vi kom in - Klarade
4. Bli bjuden på första drinken av någon okänd - Klarade

Dessa fyra saker var alltså de måsten jag var tvungen att leva upp till, men där fanns även uppgifter med priser.
Jag skulle bland annat gå fram till en vakt och fråga om han ville ha mitt telefonnummer och om jag kanske kunde få känna på hans batong - Klarade
Gick även fram till en äldre man och sa att han ju var snygg trots att han kunde varit min pappa och fick sedan pris för det. De tre kalsongerna som skulle hittas (hållas i) och visas upp för regeringen fixade jag också, dock kanske inte på det sätt "lekledarna" tänkt sig. haha.
Däremot hittade jag ingen snygg tjej som diskret kunde klämma på rumpan, klarade inte heller att dansa "Martin dansen" seriöst med en kille under en hel dans . . .
Ja det var ett litet smakprov på vad jag fick göra, minns inte allt - hur skoj som helst var det i alla fall :D

TACK mina älsklingar som gjorde min dag till en dag att minnas!

Krogkvällen i övrigt var rätt knepig, mycket konstigt folk ute, bland annat en underlg kille som bet Emma på halsen och drog henne sen i håret :S Hum...
Det värsta hände dock dagen efter då jag vaknar av att Emma ringer på min mobil, (jag sov i Kristinas rum och klockan var runt halv åtta-åtta) när jag tittar upp får jag en chock! Där brevid mig ligger en kille, spritt språngande naken (!!!) ringer tillbaka till Emma som skrattandes kommer in i Kristinas rum. Jag frågar henne vad fan den där killen gjorde bredvid mig naken (jag hade nu kommit underfund med vem denne mystikt nakne människa var) Emma svarar att vi väl haft sex . . . NO WAY!!! Jaja, fick klart för mig sedan när han vaknat till liv att han brukar sova naken, jaaaha?! För det behöver man ju inte göra det när man är borta hos någon annan, och framförallt inte om det ligger någon och sover i samma säng!
USCH!

Torsdagen avrundades med en panini på Tehuset och sedan en liten rundvandring på stan, hittade ett par skor och en Peak "tröjjacka" rosa och fin :) Måste få unna sig lite ibland :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback