Betty Suarez


Jag har tråkigt, Sophie sover och jag är ensam . . . tänk om ändå min förbannade jävla dator kunde fungera då skulle det kanske vara lite roligare, visst jag får ju använda Sophies men det är liksom inte samma sak, vill ju ha min musik etc etc. Jaja, kanske ska traska ner till Robert med den och höra om han kanske kan ta sig en titt på den, skulle ju som vara lite snällt det.

Försov mig i morse, faan, det är något som jag verkligen inte tycker om, hela dagen blir ju liksom förstörd :/ Ingen större skada skedd dock men ändå. Ååh, det är för övrigt en människa på jobbet som jag stör mig så fruktansvärt mycket på! Egentligen förstår jag inte att jag lägger ner så mycket energi på honom men det är faan så svårt att låta bli . . . om det fortsätter såhär kommer jag inom en mycket snar framtid få ett allvarligt nervsammanbrott.

Ooo, snart mina vänner är det sannerligen sommar! SÅ underbart det ska bli!

Meeen, vad le jag blir på rösten som presenterar nästa program på femman, hon sa nyss att sitta inne och titta på tv hela tisdags kvällen var bra - ÄR DET!? I helvete heller, framförallt inte när det är sånt här underbart väder ute, då ska man vara ute och ta en mysig promenad med någon man tycker om eller bara sitta ute på balkongen och njuta. Tv en hel tisdagskväll är till för sånna som mig, alltså sånna som inte har nå vidare värst mycket till liv... Ugly Betty nu, får inte missa!

Kommentarer
Postat av: Natalie

wanna see your tatto HONEY ! =) du har gjort mig nyfiken, den lät heT !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback