A new one ;P

Hittade en rolig lista på Anettes blogg, och listoman som ni alla vet att jag är var jag bara tvungen att kopiera den ;P

DAGENS:
Klädsel: Jeans och t-shirt . . . inte så glamoröst men dock bekvämt.
Frisyr: Tråååkig :/
Låt: Marcus Jönsson - Unknown Reason
Vill ha: Pelle, helg, lön . . . a lot of stuff, dock mest Pelle ;P
Tråkigaste: Att det har snöat (igeen) .
Roligaste: Att det är fredag i morgon.

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng och när: Natten som var beslagtog min syster den "andra halvan".
Såg dig gråta: Minns faktiskt inte . . .
Fick dig att gråta: Orsa idag när han skulle försöka stänga porten (dock var det tack vare att jag skrattade så mycket som jag "grät") haha!
Fick dig att börja skratta: Pelle
Du gick på bio med: Sophie, Limpan och Danne
Du gick på stan med: Emma och Kristina
Skickade ett e-mail till dig: Christine daaaarling <3
Skickade ett sms till dig: Danne :)

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Oh ja, måååånga gånger. 
Bråkat med ditt husdjur: Haha, ja allt ifrån hästar, till hundar och katter.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nja, inte vad jag kan komma på.

FAVORIT:
Rum i huset: Lägenhetshuset, mitt rum eller kanske tv-rummet.
Typ av musik: Är vad man brukar kalla allätare, en typisk sådan :)
Parfym: Armani Code 
Månad: Juli 
Mat: Svårt val men grillat är i alla fall en tio i topp!
Dricka: My fine vine
Godis:
Även här kan jag skriva "allätare" (på gott och ont)
Tidning: Skvallertidningar av alla de slag - Meeer skvaller åt folket ;)
Film: Hum, alltid ska denna svåra fråga dyka upp, Rainman är en klar favorit!

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: Ja, när jag fick min skrattattack idag . . . annars, nej.
Köpt någonting: Mmm, för ovanlighetens skull ;P
Varit sjuk: Sjukt kääär!
Sjungit: Jajemen, går inte en dag utan att jag sjunger :D
Sagt "Jag Älskar Dig": Nej nej.
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Ska vara till Sophie och Elle då ;P - Love you giiiirls!
Träffat någon ny: Nä, tråkigt nog.
Saknat någon: Just nu saknar jag Pelle.
Kramat någon: Japp :)
Ätit: Ja konstigt vore det väl annars (?)

EXTRA FRÅGOR:
Vad är du mest rädd för: Att bli sårad.
Vem hatar du verkligen: Ingen vad jag kan komma på.
Varit kär: Mmm, är det nu jue ;)
Har du ett jobb: Yes, Acb is the shit! haha.
Gillar du att ha folk omkring dig: För det mesta ja, dock kan det vara lite skönt att vara ensam ibland.
Är du ett hälsofreak: Freak och freak vet jag väl inte, men lite bryr jag mig allt om min hälsa.
Är du ensam nu: Jaaa, jätte ensam! :(
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Öh, "I'm to sexy . . . " Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback